5 Kasım 2015 Perşembe

Ekoz Kozmetik'ten Gelen Hediyeler :)

Herkese merhaba! Geçtiğimiz günlerde Ekoz Kozmetik'ten güzel bir paket geldi. Bu güzel hediyeler 5 adet askılı oda kokusu. :) Şansıma hepsi lavanta kokusu! Ben de lavantanın rahatlatıcı etkisine inananlardanım. Her birini evimin farklı yerlerine astım. Gelelim kokular hakkındaki yorumlarıma..

lavanta oda kokusu



Ekoz Kozmetik'in yolladığı lavanta kokularını oldukça kaliteli buldum. Aslında ilk astığımda etrafa yayılan koku çok ağırdı. Ancak zamanla yerini hafif, tatlı bir lavanta kokusuna bıraktı. Lavanta kokusu sevmeyen arkadaşlarım bile kokusunu beğendi diyebilirim.


Ben aslında koku alerjisi olan biriyim. :D Buna rağmen kokuları astıktan sonraki ilk bir gün haricinde hiç nefes darlığı yaşamadım. :) Arkasında solunum yolu rahatsızlığı olanların kullanmaması gerektiği yazıyor. Bu nedenle aşırı hassassanız yine de dikkat edin derim. Bu nokta haricinde çok çok sevdim. Tükettikçe satın almak istiyorum. En sevdiğim renk olan mor konseptli ambalajıyla da astığınız yere renk katıyor.

lavantalı oda kokusu

Eğer siz de kokuların gücüne inananlardansanız bu kokulara bir göz atın derim. :) Herkese kocaman öpücükler..

Not: Bu kokular aslında dolap ve tuvalet kokusuymuş ama ben her yere astım, çok da güzel oldu. :D

instagram: guzellikrutinim

2 yorum:

  1. bayılırım lavana kokusuna deneyeceğim bunu canım tşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin canım ben teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil