1 Eylül 2015 Salı

Bitenler & Ürün İncelemeleri (Eylül 2015)

Herkese merhaba! Her ay olduğu gibi bu ay da bir bitenler yazısıyla sizlerleyim. :) Bu ay çok fazla ürün bitirmişim gibi gelse o kadar da fazla değilmiş aslında.. Bitirdiğim ürünler ve ürünler hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşıyorum. Bakalım bu ay neler tüketmişim?..


Avon Hızlı Oje Kurutucu Sprey: Uzun süredir tekrar tekrar aldığım bir üründü. Ancak artık farklı markalar denemek istiyorum. Oje kurutucu ürünlerin artmasıyla artık Avon'un bu oje kurutucu spreyi beni tatmin etmemeye başladı. 30 saniyede kuruttuğunu vaat ediyor ama tabii ki öyle bir şey yok. Sadece ürünü sıktığınızda tırnağınızın üstü yağlı, kaygan bir tabakayla kaplanıyor ve deforme olması zorlaşıyor bence. Bir de ürünün en sevmediğim yönü yapyağlı bir his bırakması. Ayrıca sıktığınız yere dikkat etmelisiniz. Parkelerde iz bırakabiliyor. Onun haricinde bereketli ve uygun fiyatlı bir ürün. Alınabilir, orta diyebilirim.

Kalyon Tırnak Koruyucu Sertleştirici Cila: Bu tırnak bakım ürününü de uzun süre önce almıştım. İlk kullandığım zamanlar hiç mi hiç yaramamıştı. Tırnaklarımı sertleştireceğine daha çok kırıyordu sanki. Daha sonraları öyle bir etki görmemeye başladım ve sıkça kullandım. Öyle aman aman bir etkisi yok bence.

Alterra Naturkosmetik Selülit Yağı: Alterra, doğal içerikli ürünler yapan bir marka ve bu selülit yağı da organik yağlara sahip. İçeriği harika, kokusu portakal kokusu. Zaten selülitler için portakal yağının kullanıldığını duymuşsunuzdur. Bu ürünü tee Mayıs'taki Rossmann Alışverişimde almıştım. Bu posttan detaylara bakabilirsiniz. İçeriğini ve kutusunu paylaşmıştım. Son derece temiz, taze bir içeriğe sahip. Cam şişede, atmaya kıyamıyorum. Oldukça bereketli bir üründü. Yoğun kıvamlı bir yağ, masaj yoluyla cilde iyice yedirmek gerekiyor. Benim çok belirgin selülitlerim olmasa da hafif bir pürüzleştirme etkisini hissettim. Ancak tek şişede mucize bir sonuç vereceğini sanmıyorum. Oldukça uygun bir fiyatı olduğundan denenebilir. Alman markası, Rossmanlarda satılıyor. Tavsiye edebilirim.

Avon Kuru Saç Ucu Onarıcı Serum: Bunu da Avon Haziran Alışverişimde almıştım. Kıvamı yoğun, kokusu kavun gibi. Ancak boyutundan da anlayacağınız gibi bereketsiz bir ürün. Aslında saç uçları için bir damla yeterli oluyor; ancak ben biraz boylarına da sürdüğümden çabuk bitti. Etki olarak beğendim. Gerçekten saçımın elektriğini ve kuruluğunu baya bir kontrol altına aldı. Bu nedenle tavsiye edebileceğim, uygun fiyatlı bir ürün.



Rival de Beaute Burun Bandı: Bu markanın siyah nokta temizleyici burun bandını da kullandım ve hem onu hem bu ürünü çok sevdim. Bu ürün, nefes almaya yardımcı bir bant. Geçen ayki bitenler yazımda da bu üründen bitirmiştim. Gerçekten zor nefes aldığınızda, nefesiniz daraldığında oldukça rahatlatan bir ürün. Ancak çok sık kullanmamak gerek. Bağımlılık yapıyor. :)

Rexona Cyrtistal Diamond Deodorant: Bu deodorant serisinden pembe renklisini de kullanmıştım. Koku olarak hoş kokulu bir seri ve en güzel kokusu bana göre bu. Pudralı bir deodorant. Kapalı bir ortamda sıktığınızda biraz tıkayabiliyor. Özellikle benim gibi alerjiniz varsa baya baya tıkayıp öksürtüyor. Bundan dolayı değil de, içerik olarak artık aliminyum içermeyen doğal ürünler kullanmak istediğimden böyle deodorantları çok nadir kullanıyorum. Etki olarak güzeldi ancak içeriği temiz değil elbette.

Avon Sun 30 SPF Transparan Sprey: Bu güneş koruyucu spreyi de yaz başında "sürmesi kolay olur" diye düşünerek almıştım. Ancak sprey ürünlerin daha zararlı olduğunu ve derinin alt tabakalarına geçebileceğini okudum. Zaten odamda sıktığımda hem nefesi daraltıyor, hem de yağlı bir his bırakıp yerlere falan sıçrıyor. İçeriğini de temiz bulmadım. Avon'un güneş koruyucularını tercih etmemin tek sebebi ucuz ve kolay ulaşılabilir olması zaten. Artık özellikle sprey güneş koruyucu almayı düşünmüyorum. Size de tavsiye etmem.

Pantene Temel Bakım Şampuan: Pantene'in bu serisi normal saçlar için. Benim gibi normal, yağ sorunu olmayan, çok da yıpranmamış saçlarınız varsa tavsiye edebilirim. Uzun süre organik içerikli şampuanlar kullandıktan sonra iflas durumuna gelmiştim. :D Bu nedenle normal market şampuanlarına geçiş yaptım. Pantene, lise yıllarımda yıllarca kullandığım ve sevdiğim bir markaydı. Bu nedenle Pantene'e dönüş yaptım. Bu kutu da az önce duşta bitti. :) Çok kullandığımdan 1 ay olmadan bitti. Ama normalde bereketli, öneririm.



Simply Venus Tıraş Bıçağı: Hayatımın jileti diyebilirim. :D Gerçekten kullandığım en iyi marka bu, tavsiye ederim.

Derby Lady Tıraş Bıçağı: Venus'ten sonra pek beğenmedim. Orta kalite, uygun fiyatlı.

Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili: Uygun fiyatı ve temiz içeriğinden dolayı tercih ettiğim bir ürün. Genel olarak göz makyajlarımı çıkarırken mendil kullanmayı yeterli bulmadığımdan, yalnıza yüzümü ve vücudumu silmek için kullandığım bir ürün oldu. Kokusunu çoğu kişi sevmese de benim için orta. Fiyat-performans açısından iyi diyebilirim.



Diadermine Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı: T-Shop Alışverişimde aldığım bir üründü. Gratis'lerde satılan Cettua burun bandından sonra temizlemesini yeterli bulmamıştım. Ancak siyah noktalarım azaldıkça daha memnun kaldığım, derinlemesine temizlediğini düşündüğüm bir bant oldu. Ancak çok derin ve fazla siyah noktalarınız varsa yeterli gelmeyebilir. Fiyat olarak da 6 tanecik bant için fazla bulduğumdan -15 tl civarında- bir daha almayı düşünmüyorum. Cettua ve Rival de Beaute'ye devam!

Rival de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Bim'lerde satılan bir üründü. Fiyat olarak 4 tl civarında olduğundan düşük bir beklentiyle almıştım aslında. Ancak çok memnun kaldım. Kullandığım en iyi bant diyebilirim. Hemen hemen Cettua gibi. Yalnız kokusu biraz kötü, keskin. Onun haricinde içerik olarak harika temiz, doğal içeriklere sahip. Aloe vera içeriyor. Cettua'dan bu yönüyle ayrılıyor. Buldukça stoklayacağım. Benden tam puan! (Çıkardıktan sonra biraz beyazlık bırakması haricinde..)

Snail Yüz Maskesi: Bu da sanırım drug store'larda satılan bir ürün. Bana çekilişten çıktığı için bilmiyorum. Yaşlanma karşıtı olduğundan anneme uyguladım. İkili bir maske. Önce krem gibi bir şey sürüyorsunuz, sonra öcü maskesini takıyorsunuz. Bıraktığı hissi beğendik ancak kullanımı gerçekten zahmetli. Ambalajından şıp şıp sıvı damlıyor falan. Biraz midemi bulandıran bir maskeydi diyebilirim. Pek tavsiye etmiyorum bu yüzden.

Arko Nem Vücut Losyonu: Bu da çekilişten gelen bir tester üründü yine. Az miktarda olduğundan pek anlamadım ama nemlendirmesini orta buldum diyebilirim.

İpelina Oje Temizleme Pedi: Kazandığım çekilişte bundan 4 adet gelmişti ve 4'ünü de bitirdim hemen. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Gerçekten koyu renk ojeleri bile hiç bulaştırmadan güzelce temizliyor. Asetonsuz bir oje çıkarıcı. İçinde bölünebilen ikili bir parça mendil vardı. Kokusu biraz keskin. Bir tanesi el ve ayaklarıma yeterli geldi. Tırnakları kurutmuyor, aksine besliyor gibi. Hafif yağlı, parlak bir tırnak bırakıyor. Tavsiye ederim.


Umarım sizi fazlaca detaylarımla sıkmamışımdır. :) Hepinize öpücükler..

14 yorum:

  1. selülit masaj yağını merak ettim bakayım ona rossmann'dan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmalısın canım, oldukça sağlıklı bir yağ :)

      Sil
  2. snail maske alacaktım vazgeçtim okuduğum iyi oldu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmuş canım, hepsi aynı mı bilmiyorum ama benimki kötüydü maalesef :)

      Sil
  3. Benim de kafamda sirf kokusu icin portakal yagi almak vardi kesinlesmis oldu:) venus simply ler gercekten harika ben de mavilerini kullanmistim simdi makine olarak adlandirdiklarina gectim hani su erkeklerinki gibi baslik degistiriliyor sadece cok cok kaliteli gercekten muhakkak goz at derim bayilicaksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın :) Bulursam mutlaka bakarım canım, teşekkürler :)

      Sil
  4. kalyon tırnak eti sertleştiricisi ve avon saç ucu serumunu bende çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyon'un bendeki ürünü tırnak eti değil, tırnak sertleştirici canım :) Ben de beğendim ikisini de

      Sil
  5. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtım buraya: http://guzellikrutinim.blogspot.com.tr/2015/07/blog-kesif-etkinligi.html

      Sil
  6. ben snailin pembe olanını kullanıyorum gayet güzel ipelinayıda severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe olanını denemedim, önerin için teşekkürler :)

      Sil
  7. Merhaba ben blog kesif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldim. Bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben blog kesif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldim. Bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil