30 Haziran 2015 Salı

Avon Alışverişim (Haziran 2015)


Avon'dan bu ay küçük bir alışveriş yaptım. Yaz için hafif bir vücut spreyi, denizin etkisiyle kırılan saçlara serum ve yazın olmazsa olmazı güneş koruyucu..
Avon Naturals - Romantic Vücut Spreyi: Çikolata kokusuna bayıldığım için bu spreye bayıldım. Beklediğimden daha değişik bir koku aslında. Vücut spreyinden ziyade parfüm gibi kokuyor. Sadece çikolata değil gül kokusu da var içinde. Vanilyanın biraz da ağır hali gibi geldi bana kokusu. Kalıcılığı pek yok ne yazık ki. Sık sık uygulamak gerekiyor. Fiyatı: 6 tl


Avon Advance Techniques - Kuru Saç Ucu Onarıcı Serum: Saçlarımı yaklaşık 5 aydır kestirmiyorum ve yavaş yavaş kırılmaya başladı. Argan yağı zaten bolca kullanıyorum ama bu ürünü de uygun fiyatından dolayı merak edip aldım. Şimdilik bir kere kullandım ama etkisi harika. Yaklaşık 2 pompa serum bütün saça yetiyor. Tabii ki saç diplerimize sürmüyoruz. Nemli saç uçlarıma uyguladım. Çok güzel bir ışıltı ve hafif bir yumuşaklık verdi. Bu üründen sonra Dove'un serumunu denemeyi düşünüyorum. Şimdilik bundan memnun kalacak gibi duruyor. Biri saçları düzleştirdikten sonra uygulamamı söyledi, size de tavsiye ederim. Küçük boyutlu, içerik kalitesi olarak orta olan, uygun fiyatlı ve işe yarar bir ürün kanımca. Kokusu da çok güzel, aynı kavun kokusu gibi. Fiyatı: 8 tl

Avon - 30 SPF Çabuk Kuruyan Güneş Spreyi: Kullanım olarak spreyler kremlerden çok daha pratik olduğundan bu ürünü tercih ettim. Şu ana kadar Avon'un güneş ürünlerini kullanıp memnun kalmıştım zaten. Ama yüz için olanları tavsiye etmiyorum, bende yağlı ve parlak bir cilt oluşturuyor çünkü. Vücüt için olanlarsa gayet kaliteli. Henüz kullanmadım. Fiyatı: 13 tl

7 yorum:

  1. Saç serumu müthişş :) Avon güneş ürünlerini merak ediyordum yüz için almim o zaman teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım vücut ürünleri güzel, çoğunu kullandım. Yani fiyatına göre koruyuculuğu güzel. Öptüm ❤

      Sil
  2. Avonun en güzel ürünlerinden biri saç serumu. Kokusu harika, verdiği yumuşaklık da öyle. Diğerlerine de göz atacağım. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek :) Evet ben de çok sevdim çok hoş serumları

      Sil
  3. blogunuzu yeni keşfettim takip etmeye başladım. :) banada beklerim http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Blogunuzu takibe aldım.Bana da beklerim :)
      somurtkansirine.blogspot.com

      Sil
    2. İkinizi de takipteyim kızlar, teşekkürler :)

      Sil