16 Mayıs 2015 Cumartesi

Catherine Arley - Mat Far Paleti (21'li)


Catherine Arley - Mat Far Paleti (21'li)
Selam kızlar! Bugün uzun zamandır kullandığım bir far paletinden bahsedeceğim. "Catherine Arley" herkesin bildiği bir marka olmayabilir. Çünkü genelde parfümerilerde satılan, uygun fiyatlı bir marka. Marka tamamen Türk sermayeli. Hatta annelerimizin zamanında çok meşhur olan bir marka. Catherine Arley'in özellikle pudrasını çok methediyorlar, aklıma gelmişken söyleyeyim. Dediğim gibi ismi sizi yanıltmasın, Türkiye'de üretiliyor. Gelelim ürün değerlendirmesine..



Bu şirin mi şirin far paletini internette görmüştüm. Ucuz olmasına bakmayın. Kesinlikle içerik incelemesi yaptım ve farları test ettim. İçerik olarak bilinen markalarla hemen hemen aynı; hatta daha az içeriğe sahip. Yani daha az zararlı olduğunu iddia edebilirim. 


Zaten bu renkleri çok sıklıkla kullanmayacağım için pahalı bir ürün olmak istemedim. Oturduğum yerde bulunan küçük bir kozmetik mağazasında Catherine Arley'in hemen hemen bütün ürünleri bulunuyor. Bir gün yine kozmetik alışverişine çıkmışken bunu keşfettim ve hemen aldım! Aslında siyah ve gri tonlarda fara ihtiyacım vardı fakat tek tek almak yerine böyle çoklu bir ürün almak her açıdan daha iyi oluyor. 

Sonuç olarak denedim ve çok memnun kaldım. Pigmentasyonu çok iyi. Hatta bazı pahalı kozmetik markalarından bile daha iyi olduğunu düşünüyorum. Fırçaları çok kaliteli değil ama ben zaten farları genelde parmaklarımla uyguluyorum. 

Herkese tavsiye ederim gerçekten özellikle ucuz ve kaliteli kozmetikler arıyorsanız bu marka tam size göre. Aynı markanın daha az far bulunan paletleri de var. Sedefli renkleri olan paletleri de. Ben mat tercih ettim. Seçim sizin..

Satış Yeri: Kozmetik Dükkanları
Fiyatı: 8 tl
Puanım: 10/10

8 yorum:

  1. Merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden geldim.
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http:\\yagmur-serhats.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. keşif etkinliğinden ben de geldim valla yeni gördüm yoksa önceden gelirdim.Daha çok kozmetik,bakım ve ürün yorumlarına yer verdiğim bloguma hepinizi beklerim.
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
  3. renkleri çok güzelmiş güle güle kullan bana da beklerim
    ledushca.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    YanıtlaSil