14 Nisan 2015 Salı

The Body Shop - Vanilyalı Vücut Spreyi


Madagascan Vanilla Flower- Vücut Spreyi

The Body Shop'un en sevdiğim kokularından biri. Çok hafif ve çekici bir kokusu var. Hafif bir kokusu olmasına rağmen o kadar kalıcı ki! Çoğu parfümde bile bu kadar kalıcı bir koku yakalayamadım bu güne kadar. Hatta Madagascan vücut spreyini keşfettiğim günden beri parfüm kullanmıyorum, bu vücut spreyini kullanıyorum. Özellikle yaz aylarına uygun olan bir koku olmasına rağmen kışın bile kullanıyorum çoğu zaman.

Vücut spreyimi kollarıma sıkmayı çok seviyorum. Çünkü gün boyu kollarımdan vanilya kokuları geliyor. The Body Shop'un her ürününü beğenmesem de bu vücut spreyi serisinin bütün kokularına ba-yıl-dım! Aynı kokunun parfümü de vardı ama almadım çünkü tenime vücut spreyi kadar uymadı ve kokusu daha ağır geldi. The Body Shop'ın bütün vücut spreylerini tavsiye ediyorum. Çoğunu denedim ve memnun kaldım.

Satış Yeri: The Body Shop
Fiyatı: 40 tl
Puanım: 10/10

2 yorum:

  1. Vanilya kokularını çok beğeniyorum, eğer kalıcıysa fiyatına da değer denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim kokulardan biri. Kesinlikle kalıcı ama daha kalıcı istersen aynı kokunun parfümü de var 60 tl'ye, tavsiye ederim :)

      Sil