4 Nisan 2015 Cumartesi

Cilt Yumuşatan Doğal Peeling: Kahve Telvesi

Yeni bir peeling keşfettim, üstelik tamamen doğal: kahve telvesi! Araştırmalarım sonucunda kahvenin cildi aydınlatan bir içeriğe sahip olduğunu ve doğal bir peeling ürünü olduğunu öğrendim. Bunun üzerine hemen şekersiz bir Türk kahvesi içip olacakları gözlemledim. Sonuç harika! Uygulanışı için yazımı sonuna kadar okuyun, herkese tavsiye ediyorum :)



Kahve Telvesi ile Peeling Mucizesi
Kimyasal peeling ürünlerinden ziyade, doğal ve katkısız peeling ürünlerini tercih ediyorum. Mesela dudaklarım için Ev Yapımı Dudak Peelingi konumda bahsettiğim doğal peelingi uyguluyorum.
Gelelim konumuza... Uzun zamandır kahve telvesi ile peelingin nasıl sonuç verdiğini merak ediyordum vee sonunda denedim. Sonuç MÜKEMMEL! 

Kahvenin doğal canlandırıcı, yumuşatıcı etki veren içeriği var. Ayrıca kahve telvesi çok küçük tanelerden oluştuğu için peeling için çok iyi bir malzeme.

Kahve Telvesi ile Peeling - Uygulanışı
Önce şekersiz bir Türk kahvesi içiyorsunuz. Telvesini alıp parmağınızla veya süngerle yüzünüze sürüyorsunuz. Dikkat etmeniz gereken nokta; göz çevrenize sürmeyin! Şekersiz Türk kahvesinin telvesini yüzünüze uygularken hafif ve dairesel dokunuşlarla masaj yapın. 1-2 dakika hafif dairesel hareketlerle uyguladıktan sonra 10 dakika bekleyin.

Sürdükten 10 dakika sonra temizlemek için sadece su yeterli. Bolca ılık suyla yüzünü yıkayın. Temiz bir havluyla yüzünüzü kurulayın. Kurularken havluyu yüzünüzde çekiştirmeden yumuşak hareketlerle bastırın.

Sonuç mükemmel! Kahve peelingi sonrası cildinizin yumuşacık, pürüzsüz ve nemlenmiş olduğunu hissedeceksiniz. Cildinizin görüntüsü de yağdan arınmış ve sağlıkla parlayan bir cilt görüntüsü olacak.

Son Adım: Kahve peelingi sonrası yüzünüze cilt tipinize uygun hafif bir nemlendirici sürebilirsiniz.

Uyarı: Bu yalnızca benim cildimde oluşan izlenimimdir. Çoğu ciltte işe yaradığı söylense de, her cildin tepkisi farklı olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder