23 Mart 2015 Pazartesi

Güzellik Rutinim - 3

"Kadının en önemli aksesuarı saçlarıdır."

Saç Bakımında Favori Ürünlerim


Redist - Argan Oil
Aylardır kullanmama rağmen fotoğrafta gördüğünüzü gibi hala çoğu duruyor. Çünkü küçücük bir damlası bütün saçlarımı nemlendirmeye yetiyor. Duş sonrası nemli saçlarıma - diplerine değdirmeden- iyice yediriyorum. Sonrasında kendi halinde kurumaya bırakıyorum. Saçlarım daha nemli, parlak ve sağlıklı oluyor. Ayrıca fön sonrası sakinleştirmek için saç uçlarına biraz sürebilirsiniz. En sevdiğim ürün bu, şidetle tavsiye ediyorum.
Argan yağı hakkında merak ettikleriniz için "Argan Yağının 5 Mucizesi" ve "En İyi 5 Argan Yağı Markası" yazılarıma bakabilirsiniz.

Fruit Kicks - Saç Köpüğü
Hafif yapılı ve sertleştirmeyen bir köpük istiyorsanız bu köpük tam size göre. Hafif formüllü olduğundan saçlarınıza çok şekil veremezsiniz ama kabarıklığı düzeltmek, sağlıklı görünüm sağlamak için kullandığım en iyi köpük bu diyebilirim. Bu ürünü alırken en dikkatimi çeken yönü doğal içerikli olması ve doğal meyve özleri içermesiydi. Gerçekten saçlarımı hiç yıpratmıyor ve dış etkenlere karşı koruyor. Tavsiye ederim.

Avon - Isı Etkilerine Karşı Koruyucu Sprey
Saçlarınızı düzleştirirken bir yandan ısı etkilerine karşı koruyan bir ürün kullanmanız saçlarınız için oldukça önemli. Ben saçlarımı çok sık düzleştirmediğim için koruyucu sprey ararken hesaplı olmasına dikkat ettim. Avon'un ısı etkilerine karşı koruyucu spreyi hem ucuz hem işe yarıyor. Saçlarımı düzleştirmeden bir süre önce saçlarıma az miktarda sıkıyorum. Saçlarımın kırılmasını önlüyor. Tek bir kötü yanı var çok aşırı kullanırsanız saçları biraz sertleştiriyor. O yüzden saçını çok sık düzleştirenlere tavsiye etmiyorum.

❤
guzellikrutinim@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder