22 Mart 2015 Pazar

Güzellik Rutinim - 2

Favori Nemlendirici Ürünlerim



Sebamed - Yüz Nemlendirici
Hassas ciltler için uygun olan bu nemlendirici krem ideal bir makyaj altı kremi olarak geçiyor. Ben duş sonrasında nemi hapsetmesi için uyguluyorum. Doğal içerikli olduğu için herkese tavsiye ederim. Eczanelerden kozmetik mağazalarına kadar her yerde bulabilirsiniz. Fiyatı 42 tl.

Vaseline - Cocoa Butter Vücut Nemlemdirici
Uygun fiyatı ve kalitesiyle dikkatimi çeken bu kremi uzun süredir kullanıyorum. Yoğun kıvamıyla az uygulasam bile bütün vücudumu nemlendirmeye yetiyor. Özellikle kokusuna bayılıyorum.

Avon - Baby Soya Sütlü Losyon
Cildim hassas olduğu için bazı markalarda bebekler için olan ürünleri kullanıyorum. Avon'un bebek serisindeki soya sütü içeren bu nemlendirici losyonu çok seviyorum. Hafif su gibi bir yapısı var ve bebekler gibi kokuyor. Paraben içermediği için gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Avon - Kakao Yağı İçeren Vücut Losyonu
Kakao yağı ve E vitamini içeren bu losyon çok iyi nemlendiriyor ve kokusu harika. Avon'daki her ürünü kullanamıyorum ama bu üründen çok memnunum. Besleyici özelliği çok yüksek. Yüze bile sürülebilir. Bu serinin el kremini de tavsiye ederim. Sık kullanıma uygun ve ellerin çok çekici kokmasını sağlıyor.

Oriflame - El Kremi
Oriflame'in bütün el kremlerine bayılıyorum. Çok besleyici ve nemlendirici özelliğe sahip. Oriflame Very Me New York el kreminini tavsiye ediyorum. Hafif ve hoş bir kokusu var.

Güzellikler sizinle olsun...
❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder