21 Mart 2015 Cumartesi

Güzellik Rutinim - 1

Eski yazılarımda doğal reçeteler, güzellik önerileri vs. gibi konulara değindim. Bu konuların yanı sıra ara ara en sevdiğim ürünleri de sizlerle paylaşıcam. Favori ürünlerimi paylaştığım konuların adı "Güzellik Rutinim" olacak. Umarım faydalı olur..

Duşta Kullandığım Favori Ürünlerim


Sebamed - Yüz&Vücut Jeli
Özellikle hassas ciltlere bu duş jelini şiddetle öneriyorum. Benim hassas cildime çok iyi geliyor, hiç alerji yapmıyor. Hafif bir kokusu var. Ama fiyatı normal duş jellerine göre biraz pahalı. Eczaneden aldığınızda 40 tl civarı, internetten aldığınızda 22 tl'ye kadar bulabilirsiniz.

Urban - Saç Bakım Maskesi
Urban, keratin bakımından zengin bir marka. Fiyatı da gayet uygun. Ben aşırı yıpranmış saçlar için olan maskesinden kullanıyorum. Bu saçım için yeterli olduğundan krem kullanmıyorum. Tavsiye ederim.

Bath&Body Works - Bali Mango Vücut Peelingi
Yüzümüze peeling yapıyoruz ama vücudumuzu unutuyoruz. Eğer kese yapmıyorsanız mutlaka bir vücut peelingi almalısınız. Ben vücudumu tahriş etmemesi için çok sık yapmıyorum ama kokusuna bayılıyorum. Mağazada farklı kokuları da mevcut. Önemli nokta, yüzünüze sürmemelisiniz.

Oriflame - Chocolate Dream Banyo Köpüğü
 Siz de çikolata aşığıysanız bu banyo köpüğünü şiddetle öneriyorum. Çok güzel kokuyor ama insanın karnını acıktırıyor. :) 

Restorex - Hızlı Uzama Etkili Şampuan 
Restorex'i yeni keşfettim ve bayıldım. Her saç tipine uygun ürünü bulunuyor. Hızlı uzama etkili olduğu için almıştım ve faydasını gördüm. Çok aşırı bi uzama bekleyemezsiniz tabii ki bi şampuandan. Ama normale göre daha hızlı ve sağlıklı uzatıyor. Üstelik internette 1 alana 1 bedava 10 tl'ye bulabilirsiniz.
Onarıcı Bakım - Ekstra Direnç

Oriflame - Hot Oil
Tek kullanımlık şeklinde olan bu tüp, aslında 3-4 yıkamaya kadar kullanılabilir. Ben bi kutuda saklayıp 3 kere kullandım. 1 dakika sıcak suda bekletip duş sırasında saç diplerinize sürüyorsunuz. Saçları yumuşacık yapıyor ve çok güzel kokuyor. Hindistan cevizi yağı içeriyor. Yıpranmış ve kuru saçlara tavsiye ediyorum. Üstelik fiyatı 5,5 tl!


Güzellikler sizinle olsun.. 
❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder